Zwroty
Procedura zwrotu, krok po kroku.
Krok1: Wypełnij formularz odstąpienia
Krok2:Zgłoś zwrot jedną z 4 dostępnych ścieżek:
  • na adres pocztowy: Vision Express SP Sp. z o.o. Warszawa, 02-672, Ul. Domaniewska 39
  • na adres mailowy: bok@trendyopticians.pl
  • faxem na fax: (22) 290 70 90
  • złoż pisemne oświadczenie (wraz ze zwracanym zakupem) w jednym z Salonów Trendy Opticians, których lista jest na stronie www.trendyopticians.pl
Krok 3: Nadaj przesyłkę zwrotną
Zwróć towar do Vision Express lub przekaż towar osobie upoważnionej przez Vision Express, jednak nie później niż w terminie czternaście dni (14 dni) od dnia, w którym odstąpiłeś/aś od umowy. Ponosisz koszty zwrotu towaru, chyba że Vision Express wyraźnie zgodzi się na ich poniesienie.
Krok 4: Czekaj na zwrot należności
Zwrot należności zajmuje maksymalnie 14 dni od dotarcia przesyłki zwrotnej do naszego magazynu. Vision Express dokonuje zwrotu należności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jaki był użyty podczas zamówienia, chyba, że wyraźnie zgodzisz się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla Ciebie z żadnymi kosztami
Ważne! Zwrotowi nie podlegają
Towary, które są wykonane na zamówienie (okulary korekcyjne) i produktów dostarczonych w zapieczętowanym opakowaniu po otwarciu którego ze względu na warunki higieniczne i ochronę zdrowia nie można zwrócić (soczewki kontaktowe).

Badanie wzroku w salonie przy zakupie okularów lub soczewek (za kwotę powyżej 130 zł) kosztuje 9 zł, natomiast bez zakupu 149 zł.