FAQ

Szukasz informacji na temat dostępnych form płatności, czasu realizacji lub cen badania wzroku? Specjalnie dla Ciebie zebraliśmy w jednym miejscu wszystkie najczęściej zadawane pytania przez naszych klientów oraz kompleksowe odpowiedzi. Mamy nadzieje, że dzięki naszej sekcji FAQ wybór idealnych okularów lub soczewek kontaktowych będzie błyskawiczny niczym mrugnięcie okiem

Zwroty
Czy mogę dokonać zwrotu zakupionych produktów?
Tak, oczywiście! Istnieje możliwość zwrotu zakupionych produktów z wyłączeniem okularów korekcyjnych z soczewkami korekcyjnymi, ponieważ jest to produkt indywidualnie przygotowywany dla każdego klienta. Prawo odstąpienia nie dotyczy towarów, które są wykonane na zamówienie (okulary korekcyjne) i produktów dostarczonych w zapieczętowanym opakowaniu po otwarciu którego ze względu na warunki higieniczne i ochronę zdrowia nie można zwrócić (soczewki kontaktowe.)
Ile mam czasu na dokonanie zwrotu?
Klient, który zawarł umowę na odległość tj. dokonał zakupu w sklepie internetowym trendyopticians.pl może od niej odstąpić bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni.
Gdzie znajdę wzór odstąpienia od umowy?
Formularz w formacie PDF pobierzesz klikając w ten link.
W jaki sposób mogę wysłać wypełniony formularz zwrotu?
Masz aż cztery możliwości dostarczenia nam formularza zwrotu:
  • Wysłanie odstąpienia od umowy na adres pocztowy: Vision Express SP Sp. z o.o. Warszawa /02-672/, Ul. Domaniewska 39,
  • Wysłanie odstąpienia od umowy na adres mailowy: bok@trendyopticians.pl,
  • Wysłanie odstąpienia od umowy faxem na fax: (22) 290 70 90,
  • Złożyć pisemne oświadczenie (wraz ze zwracanym zakupem) w jednym z Salonów Trendy Opticians, których lista jest na stronie www.trendyopticians.pl. Zwrot płatności odbędzie się zgodnie z pkt. XI.4.
Reklamacje
Czy mogę złożyć reklamację?
Oczywiście, każdy klient ma możliwość złożenia reklamacji.
Jaki jest czas na złożenie reklamacji?
Reklamacji należy dokonać przed upływem dwóch lat, od dnia wydania rzeczy kupującemu.
W jaki sposób mogę złożyć reklamacje?
Masz aż cztery dostępne formy złożenia reklamacji:
  • W salonie, w którym dokonano zakupu towaru lub usługi, lub w każdym innym salonie Vision Express SP Sp. z o.o.. Podstawą złożenia reklamacji jest dowód zakupu, którym w szczególności są: paragon lub faktura, ale także wyciąg z karty (w przypadku płatności kartą), zlecenie itp.
  • na piśmie, na adres: Vision Express SP Spółka z o. o., Ul. Domaniewska 39, 02-672 Warszawa, z dopiskiem „Reklamacja”.
  • faksem, na numer (22) 290 70 90
  • pocztą elektroniczną, na adres bok@trendyopticians.pl
Dostawa i realizacja zamówienia
Jakie są formy dostawy?
Aktualnie dostępne są dwie formy dostawy:
  • dostawa kurierem DPD
  • odbiór w salonie Trendy Opticians
Jakie są koszty dostawy?
  • Odbiór w salonie - 0 zł
  • Dostawa kurierem DPD dla zamówień do 150 zł - 15 zł
  • Dostawa kurierem DPD dla zamówień powyżej 150 zł - 0 zł
Gdzie znajdę listę salonów, w których mogę odebrać zamówienie?
Lista wszystkich salonów dostępna jest pod adresem: https://trendyopticians.pl/salony lub klikając w ten link
W jaki sposób mogę śledzić status mojego zamówienia?
W momencie przekazania zamówionego towaru firmie kurierskiej, otrzymasz na swój adres e-mail wiadomość o wysyłce zakupionych towarów wraz z informacją o kurierze oraz numerze przesyłki. Dodatkowo, jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, w zakładce „Konto” możesz poprzez kliknięcie na wskazany link śledzić drogę swojej przesyłki
Jaki jest czas dostawy zamówienia?
Czas realizacji jest uzależniony od dostępności produktu. Sama dostawa kurierem bądź do wybranego salonu zajmuje 1-2 dni, ale należy doliczyć czas oczekiwania na dany produkt, który może się różnić w zależności od jego dostępności.
Jak mogę sprawdzić status swojego zamówienia?
Będziesz informowany na bieżąco o statusie swojego zamówienia drogą mailową oraz w przypadku zarejestrowanych klientów poprzez zakładkę „Konto”
Dostępność produktów i czas realizacji zamówienia
Czy mogę znaleźć dostępność danego produktu?
Tak, na karcie produktu w zakładce SPRAWDŹ DOSTĘPNOŚĆ możesz zweryfikować czy dany produkt jest aktualnie dostępny zarówno w sklepie internetowym, jak i w salonie stacjonarnym. Ta funkjonalność dostępna jest dla oprawek okularowych oraz okularów przeciwsłonecznych.
Co w przypadku czasu dostawy soczewek, które nie mają w zakładce podglądu dostępności?
W przypadku soczewek wszystko zależy od parametrów konkretnej soczewki. Po skonfigurowaniu soczewek umieść je w koszyku. Tam znajdziesz informacje o czasie realizacji całego zamówienia, która bierze pod uwagę właśnie dostępność i ewentualny czas potrzebny na zamówienie danej konfiguracji soczewek.
Jaki jest czas oczekiwania na wyrobienie okularów korekcyjnych?
W przypadku okularów korekcyjnych (oprawki + soczewki okularowe) wszystko zależy od wybranego zestawu parametrów. Po skonfigurowaniu swoich okularów umieść je w koszyku. Tam znajdziesz informację o czasie realizacji całego zamówienia, która bierze pod uwagę właśnie dostępność i ewentualny czas potrzebny na zamówienie danej konfiguracji.
Płatności i faktury
Czy mogę otrzymać fakturę na swoje zamówienie?
Tak, oczywiście istnieje taka możliwość. Wystarczy, że w procesie zakupowym zaznaczysz taką chęć oraz wypełnisz pole NIP w formularzu zamówienia.
Jakie są dostępne formy płatności?
Dostępne są następujące formy dostawy:
  • Płatność elektroniczna PayU:
    • przelew elektroniczny,
    • karta płatnicza (Mastercard, VISA)
  • płatności za pobraniem przy odbiorze towaru – gotówka (ta forma płatności nie jest możliwa w przypadku odbioru zamówionego towaru bezpośrednio w salonie).
Badanie wzroku
W jaki sposób mogę zarezerwować wizytę?
Umówić się na badanie możesz na dwa sposoby:
  • poprzez Internet, na stronie www.trendyopticians.pl, klikając w ikonkę UMÓW WIZYTĘ na górze strony internetowej
  • poprzez kontakt telefoniczny z wybranym salonem trendyopticians.pl,
Jaka jest cena badania wzroku?
Badanie wzroku w salonie przy zakupie okularów lub soczewek (za kwotę powyżej 130 zł) kosztuje 9 zł, natomiast bez zakupu 149 zł.