

Tu znajdziesz dokumenty Subskrypcji All - Inclusive
Odkryj wygodę naszej nowej subskrypcji soczewek All-Inclusive i ciesz się darmowymi dostawami przez cały rok!
Zarządzanie kontem online, brak formalności i soczewki dostarczane regularnie prosto pod Twoje drzwi? To wszystko czeka na Ciebie w subskrypcji All-Inclusive! Ale to nie wszystko – dołączając do programu, otrzymasz zniżki na soczewki kontaktowe, kupony na okulary i stałą możliwość zbadania wzroku za 1 zł.








FAQ
Jeśli nosisz soczewki kontaktowe, znasz swoją korekcję (moce soczewek), masz opakowanie soczewek oraz aktualne badanie wzroku – wybierz samodzielnie opcję subskrybuj na karcie produktu Twoich soczewek i postępuj wg wskazówek na stronie.
Przyjdź do salonu, gdzie zbadamy Twój wzrok, specjalista dobierze Ci najlepszy produkt, a doradca skonfiguruje Twoją subskrypcję all-inclusive.
Tak. Przełożenie, przyspieszenie lub wstrzymanie dostawy (np. z powodu wyjazdu) w nowej subskrypcji jest bardzo proste. Wystarczy zalogować się na swoje konto, w panelu „Moje subskrypcje” wybrać zarządzanie swoją subskrypcją, a następnie „Edytuj” i zmienić termin dostawy lub częstotliwość :
Informacje o wysyłce znajdziesz na swoim koncie w zakładce „Moje zamówienia”.
Są dwie metody:
- można zapłacić poprzez Pay by link, to oznacza, że przed realizacją zamówienia otrzymujesz maila z linkiem do opłacenia dowolnie wybraną formą: Blikiem, kartą, przelewem tradycyjnym lub szybkim przelewem,
- można wybrać cykliczną płatność kartą:
Kupony znajdują się w sekcji Moje konto i uprawniają do następujących zniżek:
- 50% zniżki na okulary przeciwsłoneczne co 6 miesięcy
- 50% zniżki na oprawę okularów co 12 miesięcy.
Tak. Aby zmienić metodę dostawy wystarczy zalogować się na swoje konto, następnie w sekcji „Moje subskrypcje” edytować subskrypcję poprzez kliknięcie przycisku „Edytuj”. Dostępne metody dostawy to:
– InPost Paczkomaty
– Kurier DPD
Pamiętaj, że dostawa w subskrypcji all inclusive jest zawsze darmowa!
Wybór metody dostawy zatwierdź przyciskiem „Zapisz zmiany”
Aby zmienić moce, należy anulować aktualną subskrypcję i skonfigurować nową. Pracujemy nad tym, by w kolejnych wersjach subskrypcji można było zmienić moc soczewek w panelu użytkownika.
Aby zalogować się do swojego konta, należy wpisać jako login swój adres e-mail i podać hasło, którego użyto w rejestracji. Jeżeli założyłeś subskrypcję w salonie Trendy Opticians, to stanie się ona aktywna po odbiorze zamówienia startowego.
Zgodnie z regulaminem usługi badanie musi się odbyć w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Wyślij prośbę o anulowanie subskrypcji na adres vision.comfort@visionexpress.pl lub zgłoś się do salonu, w którym podpisałeś umowę. W treści e-maila musisz podać imię, nazwisko, telefon lub e-mail oraz numer umowy subskrypcyjnej lub datę jej zawarcia. Warto zawrzeć także numer salonu – to ułatwi pracownikom weryfikację.
Numer umowy w Vision Comfort jest skonstruowany tak, że pierwsze cztery cyfry to numer salonu, np.:
4608/2017/019201
4192/2019/049449.
Jeżeli chcesz zrezygnować ze starej umowy i anulować dotychczasową subskrypcję oraz uruchomić nową subskrypcję all-inclusive, wyślij prośbę o anulowanie subskrypcji na adres vision.comfort@visionexpress.pl lub zgłoś się do salonu, w którym podpisałeś umowę.
Nową subskrypcję uruchomisz online lub na miejscu w salonie. Poproś doradcę o skonfigurowanie nowej subskrypcji all-inclusive. Pamiętaj, aby subskrypcję uruchomioną w salonie, aktywować linkiem przesłanym na Twoją skrzynkę e-mail.
Możesz anulować swoją subskrypcję w każdej chwili. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto, a w sekcji „Moje subskrypcje all-inclusive” klikniesz anuluj subskrypcje. Potwierdź swój wybór.
Pamiętaj, że jeśli w chwili anulacji masz rozpoczęte, opłacone zamówienie w ramach swojej subskrypcji, zostanie ono dostarczone, natomiast kolejne zamówienia nie będą się już generować.
nie możliwości wygenerowania nowego linku do zamówienia, Klient może opłacić zamówienie ze swojego konta, w tym celu należy:
- zalogować się na swoje konto
- wejść w zakładkę „moje subskrypcje all- inclusive”
- następnie szczegóły zamówienia
- i kliknąć „zapłać teraz