Wybierz produkt najlepszy dla Ciebie!

Tu znajdziesz dokumenty Subskrypcji All - Inclusive

Regulamin programu „Trendy kupony zniżkowe dla Subskrybentów soczewek” od 04.07.2022r. do odwołania
Regulamin programu „Trendy Zniżka na soczewki dla Subskrybentów” od dnia 04.07.2022r. do odwołania

Odkryj wygodę naszej nowej subskrypcji soczewek All-Inclusive i ciesz się darmowymi dostawami przez cały rok!

Zarządzanie kontem online, brak formalności i soczewki dostarczane regularnie prosto pod Twoje drzwi? To wszystko czeka na Ciebie w subskrypcji All-Inclusive! Ale to nie wszystko – dołączając do programu, otrzymasz zniżki na soczewki kontaktowe, kupony na okulary i stałą możliwość zbadania wzroku za 1 zł.

FAQ

1. Jak dołączyć do nowej subskrypcji all-inclusive?

Jeśli nosisz soczewki kontaktowe, znasz swoją korekcję (moce soczewek), masz opakowanie soczewek oraz aktualne badanie wzroku – wybierz samodzielnie opcję subskrybuj na karcie produktu Twoich soczewek i postępuj wg wskazówek na stronie.
Przyjdź do salonu, gdzie zbadamy Twój wzrok, specjalista dobierze Ci najlepszy produkt, a doradca skonfiguruje Twoją subskrypcję all-inclusive.

2. Czy można zmienić termin realizacji subskrypcji all-inclusive?

Tak. Przełożenie, przyspieszenie lub wstrzymanie dostawy (np. z powodu wyjazdu) w nowej subskrypcji jest bardzo proste. Wystarczy zalogować się na swoje konto, w panelu „Moje subskrypcje” wybrać zarządzanie swoją subskrypcją, a następnie „Edytuj” i zmienić termin dostawy lub częstotliwość :

 

3. Gdzie znajdę informację o wysyłce soczewek w ramach umowy all-inclusive?

Informacje o wysyłce znajdziesz na swoim koncie w zakładce „Moje zamówienia”.

4. W jaki sposób mogę dokonać płatności za subskrypcję all-inclusive?

Są dwie metody:

  • można zapłacić poprzez Pay by link, to oznacza, że przed realizacją zamówienia otrzymujesz maila z linkiem do opłacenia dowolnie wybraną formą: Blikiem, kartą, przelewem tradycyjnym lub szybkim przelewem,
  • można wybrać cykliczną płatność kartą:
5. Gdzie znajdę moje kupony na okulary?

Kupony znajdują się w sekcji Moje konto i uprawniają do następujących zniżek:

  • 50% zniżki na okulary przeciwsłoneczne co 6 miesięcy
  • 50% zniżki na oprawę okularów co 12 miesięcy.

6. Czy mogę zmienić metodę dostawy?

Tak. Aby zmienić metodę dostawy wystarczy zalogować się na swoje konto, następnie w sekcji „Moje subskrypcje” edytować subskrypcję poprzez kliknięcie przycisku „Edytuj”. Dostępne metody dostawy to:

– InPost Paczkomaty

– Kurier DPD

Pamiętaj, że dostawa w subskrypcji all inclusive jest zawsze darmowa!

Wybór metody dostawy zatwierdź przyciskiem „Zapisz zmiany”

7. Czy mogę zmienić moc soczewek?

Aby zmienić moce, należy anulować aktualną subskrypcję i skonfigurować nową. Pracujemy nad tym, by w kolejnych wersjach subskrypcji można było zmienić moc soczewek w panelu użytkownika.

8. Jak zalogować się do konta ?

Aby zalogować się do swojego konta, należy wpisać jako login swój adres e-mail i podać hasło, którego użyto w rejestracji. Jeżeli założyłeś subskrypcję w salonie Trendy Opticians, to stanie się ona aktywna po odbiorze zamówienia startowego.

9. Kiedy mogę skorzystać z badania za 1 zł?

Zgodnie z regulaminem usługi badanie musi się odbyć w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

10. Jakie dane są potrzebne, by anulować starą subskrypcję e-mailem?

Wyślij prośbę o anulowanie subskrypcji na adres vision.comfort@visionexpress.pl lub zgłoś się do salonu, w którym podpisałeś umowę. W treści e-maila musisz podać imię, nazwisko, telefon lub e-mail oraz numer umowy subskrypcyjnej lub datę jej zawarcia. Warto zawrzeć także numer salonu – to ułatwi pracownikom weryfikację.

Numer umowy w Vision Comfort jest skonstruowany tak, że pierwsze cztery cyfry to numer salonu, np.:

4608/2017/019201

4192/2019/049449.

Jeżeli chcesz zrezygnować ze starej umowy i anulować dotychczasową subskrypcję oraz uruchomić nową subskrypcję all-inclusive, wyślij prośbę o anulowanie subskrypcji na adres vision.comfort@visionexpress.pl lub zgłoś się do salonu, w którym podpisałeś umowę.

Nową subskrypcję uruchomisz online lub na miejscu w salonie. Poproś doradcę o skonfigurowanie nowej subskrypcji all-inclusive. Pamiętaj, aby subskrypcję uruchomioną w salonie, aktywować linkiem przesłanym na Twoją skrzynkę e-mail.

11. Jak mogę anulować moją subskrypcję all inclusive?

Możesz anulować swoją subskrypcję w każdej chwili. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto, a w sekcji „Moje subskrypcje all-inclusive” klikniesz anuluj subskrypcje. Potwierdź swój wybór.

 

 

Pamiętaj, że jeśli w chwili anulacji masz rozpoczęte, opłacone zamówienie w ramach swojej subskrypcji, zostanie ono dostarczone, natomiast kolejne zamówienia nie będą się już generować.

12. Jak opłacić zamówienie? – prośba o wysłanie nowego linku do zamówienia

nie możliwości wygenerowania nowego linku do zamówienia, Klient może opłacić zamówienie ze swojego konta, w tym celu należy:

  • zalogować się na swoje konto
  • wejść w zakładkę „moje subskrypcje all- inclusive”
  • następnie szczegóły zamówienia
  • i kliknąć „zapłać teraz